Pahoittelut, että tämä postaus on kaksi päivää myöhässä, eikä tähän tule kuvia, koska kuvajaa ei löytynyt, ensi kerraksi yritän löytää, mutta jos ei löydy niin otan sitten vaan hoito kuvia. Mutta tosiaankin pahoittelut ;( Hieman selvennän viime postausta, elikkä otsikkohan oli viime kerralla "parannusta", joten selvennän nyt mikä parantui. Mulla patantui istunata taas paremmaks ja pystyin rentoutumaan paremmin. Mutta ei sen enenpää vanhoista kirjoteta. No lähettiin siis mun kahen kaverin kaa tallille aik jännittyneissä fiiliksissä. Ei tiietä miks :D  Ajateltiin et mentäis taas samoilla poneilla eli; Biine Lucy ja Bellis. Sitte listat tuli. Olin sillee "mitä", kun näin et listoissa luki Rose. Olin intoa täynnä. Eikun poni kii ja hoitamaan, Hoitaessa ei tehny menlkeenpä mitää niinku tavallisestikkin, eli en oo  ainemmin menny Rosella, mut oon nähny     kun sitä hoidetaan. Tunti meni aika hyvin. Ihan ensiksi mentiin käyntii ja kiristettiin satulavyöt niinkuin aina. Pikku hiljaa ruvettiin siirtämään raviin. Siinä ravailtiin jonkun aikaa ja tehtiin hyviä kulmia. En nyt muista tästä tunnista enää niin paljoo, kun on jo mennyt kaks päivää. Tänään harjoteltiin ekaa kertaa pohkeen väistöö, mä olin kyl menny sitä jo yhen kerran. Mutta joo, eli tosi paljon enemmän toisiii ja seki oli rästi tunnilla :D Muilla meni tosi hyvin, paitsi mulla ja Rosella. Ekan kerran Rose rupes pelleilee jotain ihme juttuu, sen jälkeen eli toisel kiekal se meni alun hyvin ja loput meni tavllisesti. No onneks vika yritys meni täydellisesti. Ei tehny mitää ihmeellistä. Pohkeen väistön jälkeen annetttiin pitkät ohjat ja välikäynnit. Välikäyntien jälkeen laukattiin ja se meni toooosi hyvin. Sen jälkeen vielä ravailtiin ja niin pois päivän. Loppukäynnit ponit kaartoon, halit ja taputukset poneille ja kiitoiksia ja ratsailta. Poni pois ja se olli siinä kiltti kuten aina. Mun kaveril oli partio, eli piti lähtee heti, kun poni oli valmis. Tämmönen tää postaus nyt oli. Ens kerralla alotetaan estekausi. Jeeee!! Toivoisin et meen Rosel. Sori ei ollu mitään kuvaa ;(  Toivottavasti silti piditte.

 

                      -iida-